SOCIALINIŲ TINKLŲ ADMINISTRAVIMAS
GAL NORĖTUMĖTE SPRĘSTI KAIP ATSIRINKTI TARP DAUGYBĖS UŽKLAUSŲ, O NE GALVOTI KAIP JŲ PRITRAUKTI?
Aukštus rezultatus generuojanti socialinių tinklų komunikacija turi keletą esminių etapų.
%
padeda padidinti žinomumą
%
padidina srautą
%
pritraukia potencialius klientus
1 Žingsnis
Jūsų vykdomo socialinių tinklų administravimo, rinkodaros ir išorinės komunikacijos auditas
Ištiriame Jūsų socialinių tinklų komunikaciją, svetainėje struktūrą ir informacijos pateikimą tiksliniam klientui, kitus išorinius kanalus.
Įvertiname tiesioginių konkurentų ir tarptautinę geriausią sektoriaus patirtį vykdant konkretaus produkto ar paslaugos komunikaciją.
2 žingsnis
Socialinių tinklų komunikacijos strategija
Pasiūlome komunikacijos strategiją, kurioje numatome konkrečius komunikacijos kanalus, komunikavimo intensyvumą, kryptis ir išsidėstymą laike.
3 žingsnis
Išorinės komunikacijos turinio kūrimas ir įrašų skelbimas
Jūsų pasakojama istorija yra svarbi, tačiau tai, kaip komunikuojama yra kritiška.
Socialinių tinklų turinys (įrašai, vizualai – foto, video, dizaino sprendimai) turi būti kuriami taip, kad būtų unikalūs jūsų prekės ženklui.
Kai Jūsų auditorija žiūrės Jūsų turinį, ką ji prisimins? Ar jie matys jūsų „Facebook“ įrašą kaip triukšmą, ar pagalvos – geras, įdomu?
Manome, kad kiekvienas Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube, TikTok, Pinterest, Behance ar kitame socialiniame tinkle paskelbtas įrašas turi turėti tikslą ir aiškią žinutę.
Mes rimtai žiūrime į originalaus turinio sukūrimą, Jūsų istoriją ir vertiname Jūsų auditorijos narių patirtį.
4 žingsnis
Reklaminių kompanijų organizavimas
Nepaisant kiek bus išauginta socialinių tinklų verslo paskyrų auditorija, organinis įrašų pasiekiamumas yra minimalus ir greičiausiai jį matys tik patys lojaliausi Jūsų sekėjai (paprastai pasiekiamumas svyruoja nuo 2 – 5 proc.).
Paimkite bet kokį pasaulinį prekės ženklą su didele follower‘ių auditorija ir pažiūrėkite kiek yra paspaudimų po įrašu? Pvz. šiuo metu didžiausią auditoriją Facebook tinkle turinti kompanija Samsung (virš 160 mln.) su įprastu įrašu gali surinkti vos 10 Like paspaudimų. Tai nei gerai, nei blogai, tiesiog už srautą reikia mokėti organizuojant reklamines kompanijas.
Kokio dydžio socialinio tinklo auditoriją pavyks pasiekti, kaip ją suformuoti, kokį biudžetą skirti įrašo reklaminei kompanijai ir kaip jį valdyti, tai darbas, kuris reikalauja nuolatinio įsitraukimo ir patirties.
Tačiau profesionaliai jį atliekant, nesunkiai pasiekiama dešimtys ar šimtai tūkstančių Jūsų tikslinės auditorijos.
5 žingsnis
Analitika ir komunikacijos rezultatai
Kiekvieno mėnesio pabaigoje yra įvertinamas įrašų rezultatyvumas, t.y. rezultatų atitikimas iškeltiems tikslams – auditorijos pasiekiamumas, įsitraukimo padidėjimas, srautas į svetainę ar potencialių klientų (leads) pritraukimas. Ataskaita paremta konkrečiais skaičiais, todėl lengva matyti kas veikia, o kas. Atitinkamai tobulinamas turinio kūrimas, reklaminių kompanijų organizavimas, kol pasiekiamas optimalus rezultatas.
Jei norite detaliau sužinoti apie Jūsų naudojamų komunikacijos kanalų efektyvumą, kaip juos patobulinti ar gauti daugiau naudos – Mes esame čia.
Taip pat pasidalinsime kokios dažniausios komunikacijos klaidos ir koki yra sėkmės pavyzdžiai.
Kaip išsirinkti jums tinkamą socialinių tinklų administravimo ir komunikacijos agentūrą?
Keletas klausimų, kuriuos turite užduoti:
1. Kokį komunikacijos rezultatą siūlo?
Pristatę savo lūkesčius iš socialinių tinklų, paprastai paklauskite potencialaus partnerio kaip profesionalo – ką Jūs galite man pasiūlyti? Kartais pristatoma, kad Jums reikia konkretaus skaičiaus įrašų, kelių socialinių tinklų administravimo, pritraukti nuomonės formuotojus ar įgyvendinti socialinį projektą, tačiau nieko konkretaus, kas Jums iš to? Jūs turite kalbėti apie pasiektos tikslinės auditorijos dydį, srautą į svetainę, leads generavimą, jei toks tikslas keliamas, įsitraukimą, auditorijos išauginimą ir kitus konkrečius rodiklius.
2. Kas kurs turinį?
Ieškote pilnai turinį galinčios skurti rinkodaros agentūros. Senas posakis – „Content is King“. Ar galės sukurti vizualų turinį atlikdami originalias foto ir video sesijas, ar gali pasiūlyti dizaino sprendimus? Nemažiau svarbu, koks tekstinių įrašų rašymo stilius – ar rašome apie šiltą orą ir šviečiančią saulę ar apie rinkos mitus, patirtis ir faktus, kurių klientas net neįsivaizdavo. Taigi, pirmiausia turėtumėte užduoti klausimą, kas kurs turinį. Ar jie turi vidinį turinio personalą, laisvai samdomų darbuotojų tinklą ar šiek tiek abiejų? O gal Jums reikės pateikti komunikacijos vizualus ar tekstinių žinučių draft‘us, tik kaip vėliau vertinsite galutinį komunikacijos rezultatą?
3. Kokia patirtis jų pačių vykdomai skaitmeninei rinkodarai ir komunikacijai?
Ar gali pateikti konkrečių pavyzdžių, kuriuose galima matyti vykdomų socialinių tinklų administravimo patirtis? Kokių rezultatų pasiekia ir kokiomis priemonėmis, koki darbo metodai? Jei agentūra žada atvesti į Jūsų svetainę 10 tūkstančių vartotojų srautą per mėn., tai paprašykite parodyti konkretų pavyzdį kur jiems tai pavyko. Jei konkrečių pavyzdžių nėra, kažin ar galite 100 proc. pasitikėti. Nors ne viską galima lyginti santykiu ‚vienas prie vieno‘, tačiau Jums leis pajusti agentūros kompetencijas.
4. Kokios paslaugos įeina į paslaugų paketą?
Pokalbio metu dažnai kalba apie daugybę kompetencijų ir galimybių prisidėti prie komunikacijos sukūrimo, tačiau pradėjus tartis dėl konkretaus paslaugų paketo iškyla nemažai klausimų kas į jį įeina ir už ką reikės mokėti papildomai? Jei reikės fotosesijos, pristatomojo video – jie į paketą įeina ar ne? Kieno sąskaita bus organizuojamos mokamos reklaminės kompanijos? Komunikacijai skirtinguose socialiniuose tinkluose bus kuriamas unikalus turinys ar dubliuojamas? Ar gali suteikti konsultacijas susijusiais klausimais, pvz. kaip vystyti svetainę, kaip įvedinėti naują produktą? Kuo labiau išdiskutuosite paketo apimtį, tuo ramesni jausitės dėl paslaugų išpildymo.
5. Kokiu būdu įvertinsite rezultatus?
Kiekvienas socialinis tinklas pateikia duomenis apie kiekvieno įrašo rezultatyvumą, tačiau Jums reikia platesnių duomenų apie auditorijos įsitraukimą į svetainę, jos elgseną ir kainą? Tam reikalingas darbas su Facebook Pixel, Google Analytics ir kitomis analizės platformomis. Kiekvienas kanalas turi savo srautą, todėl Jums svarbu jį žinoti ir suprasti jo tikslingumą.