SEO paslaugos
Jei svarstote ar Jums reikia SEO paslaugų – atsakykite sau:
Kada ir kodėl verta rinktis SEO paslaugas?
Kol sukuriamas toks svetainės rezultatas, kuris tenkintų jūsų lūkesčius, prireikia įdėti daug darbo. Neabejotinai praleidote ne vieną valandą bandydami išgryninti pagrindinę idėją, sukurti svetainės struktūrą, parinkti tinkamus vizualus bei pasirūpinti įtraukia komunikacija. Galiausiai galite džiaugtis vizualiai patrauklia, estetiška svetaine, tačiau… ar ji sulaukia lankytojų? Jei taip, ar esamas lankytojų svetainėje srautas jus tenkina?
Google Analytics įrankis leidžia stebėti, kas į jūsų svetainę atveda lankytojus: organinė paieška, mokama reklama, socialiniai tinklai, tiesioginė paieška ar kiti šaltiniai. Naudodamiesi minėtu įrankiu galėsite matyti, kiek lankytojų sudaro kiekvieną srautą ir kiek vidutiniškai jie praleidžia jūsų svetainėje laiko. Praleistas laikas yra tiesiogiai proporcingas svetainės turinio aktualumui. Kitaip tariant, kuo daugiau jį dominančios informacijos lankytojas randa, tuo ilgiau svetainėje jis pasilieka.
Stebėdami Google Analytics pateikiamus duomenis netrukus pastebėsite, kad lankytojų srautas, į svetainę patenkantis iš organinės paieškos yra pats kokybiškiausias. Kitaip tariant, besidomintys konkrečiu produktu ar paslauga asmenys, jūsų svetainę randa pagal raktinius žodžius ir čia praleidžia daugiausiai laiko.


Ar jūsų svetainė renkama pagal tinkamus raktinius žodžius? Kaip veikia organinė paieška?
Google algoritmo tikslas – atvesti lankytojus į svetainę, kurioje jie rastų jiems reikalingą informaciją. Tam, kad Google galėtų pagal į paieškos laukelį įvestus raktinius žodžius nukreipti lankytojus į jūsų svetainę, būtina tinkamai suformuoti jos turinį: integruoti raktinius žodžius, sukurti meta title, meta description, alt tekstus, H1, H2 antraštes ir t. t.
Taigi tam, kad Google iškeltų jūsų svetainę ir rodytų pirmame paieškos puslapyje, reikia pasirūpinti ne tik patrauklia jos išvaizda, bet ir jos „perskaitomumu“ Google algoritmui. Kaip tai padaryti? Tereikia pasirūpinti SEO optimizavimu, be kurio svetainė gali būti apskritai sunkiai randama.
Kodėl verta daryti SEO darbus?
Visų pirma, tai investicijos į rinkodaros priemones, kurios pasiliks ilgam. Jūsų sutvarkyta svetainė bus rodoma aukštesnėje pozicijoje gana ilgą laiką. Žinoma, dėl pačių aukščiausių pozicijų paprastai būna didelė konkurencija ir dėl to svetainę verta vystyti nuolatos, papildomai įvesti išorinio SEO priemones, tačiau net ir su vidiniu SEO Jūs būsite randami ir matomi.


Kada rinktis išorinį SEO?
Savo svetainės pozicijos pokytį galėsite nuolatos stebėti Google Analytics platformoje. Taip pat ir – specialių platformų pateiktoje analitikoje. Matyti organinio srauto pokyčius svetainėje galėsite naudodamiesi Google Analytics ar Google Console platformomis.
Kodėl verta kreiptis į agentūrą, kad atliktų SEO darbus?
- Pritaikys geriausią sukauptą patirtį, nes vienu metu įgyvendina daug projektų skirtinguose sektoriuose;
- valdo mokamas analitines platformas, kurios leidžia parinkti tinkamiausias priemones;
- nuolat stebės SEO rezultatus ir pagal poreikį galės atitinkamai koreguoti priemonių pasirinkimą siekiant užsibrėžtų tikslų įgyvendinimo;
- kiekvieną mėnesį analizuos gautus duomenis ir informuos, kurioje pozicijoje esate lyginant su pagrindiniais konkurentais;
- įvertinę srauto kokybę, pasiūlys svetainės turinio papildymus ir būdą juos įgyvendinti, tokiu būdu siekiant, kad ne tik lankytojų, bet ir konversijų skaičius būtų maksimalus.

Atlikti darbai
Dažniausiai užduodami klausimai
Liko neatsakytų klausimų? Maloniai padėsime – susisiekite su mumis!
Komunikacija socialiniuose tinkluose gali atvesti didelį srautą į svetainę, išplėsti žinomumą, pritraukti naujus klientus, partnerius, darbuotojus.
Darbų kainos priklauso nuo darbų apimčių, t.y. įrašų dažnumo, turinio kūrimo, todėl paketo dydis paprastai sutariamas plačiau išdiskutavus paslaugų poreikį.
Kiekvienas socialinis tinklas turi analitikos funkciją ir Jūs galite matyti pasiektą auditoriją, jos įsitraukimą, tačiau realiam rezultatui išmatuoti naudojami papildomi išoriniai įrankiai, pvz. Google Analytics ar kita.
Komunikacija socialiniuose tinkluose dažnai būna nesėkminga dėl neorginalaus ir nuododaus turinio viešinimo, neefektyvių reklaminių kompanijų organizavimo ir neįtraukimo į bendrą pardavimo kanalą.
Startuojame nuo detalios diskusijos apie Jūsų produktus/paslaugas, jų techninių savybių, kompanijos vertybių, sektoriaus mitų ir tendencijų. Vėliau pasiūlome komunikacijos planą, kurį suderinę išpildome.
Domina SEO paslaugos ar kita paslauga? Susisiekite su mumis!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus vel augue sed est ultrices tristique.
Savarankiškas e-marketingo auditas
Greitai ir efektyviai įsivertinkite naudojamų e-marketingo priemonių arsenalą
Kitos paslaugos
Mumis pasitiki daugiau nei 60 įmonių visoje Lietuvoje























