REKLAMINĖS FOTOSESIJOS

Fotografuojate savo produktus, bet jais niekas nesidomi?

Reklaminės fotosesijos apima idėjos sukūrimą, kolorito parinkimo ir techninio išpildymo, kuris traukia auditoriją.

%

padeda padidinti žinomumą

%

padidina srautą

%

pritraukia potencialius klientus

Norėdami suprasti, kokios nuotraukos traukia socialinių tinklų sekėjus,

turėtumėte pažymėti keletą akcentų:

1. Nuotraukos originalumas ir realumas

Kai sutinkame būti partneriais socialinių tinklų komunikacijos klausimais, viena iš esminių sąlygų, kad vizualų turinį kursime patys.
Dažnai klausiama – kam, juk tiek daug sukurta foto/video sesijų gamintojų, ypač prekybos sektoriaus kompanijos, tik imk, talpink ir spausk „Publish“. Tačiau viską pasako rezultatai ir konkretūs pavyzdžiai. Dažnai gamintojų vizualus turinys viešinamas Facebook, Instagram, Linkedin socialiniuose tinkluose neatitinka nei komunikuojamo laikmečio, nuotaikos, vietovės, nei bendros stilistikos.
Vizualas yra tarsi straipsnio antraštė ir jis arba patrauks skaitytojo dėmesį, arba paliks jį abejingu. Komunikacija, kurioje bus naudojamas vizualus turinys su atpažįstama aplinka, esamu laiku, jaučiama nuotaika bus 10 ar keliasdešimt kartų atraktyvesnis nei paremtas neasociatyvia nuotrauka.

2. Nuotraukos socialiniams tinklams stilistika

Prieš pradedant kurti socialiniams tinklams nuotraukas, būtina prieš tai įsivertinti įmonės stilių, vertybes ir norimą pritraukti auditoriją.
Geriausias būdas peržvelgti prekės ženklą, produktus, pakalbinti klientus, vadovus, partnerius ir užsirašyti keletą būdvardžių, kurie tik šauna į galvą apibūdinant kompaniją ir jos produktus, paslaugas. Pvz. nišinės srities mažmeninės prekybos kompanija galbūt bus apibūdinama kaip jaunatviška, energinga, subtili, o įmonė su paslaugomis statybų srityje – kaip patikima, reikli, solidi, metodiška. Tai padiktuoja ne tik organizuojamų fotosesijų stilių, bet ir komunikuojamo turinio socialiniuose tinkluose tekstų kūrimo stilistiką.

3. Pasiruošimas fotosesijai

Žinant reikiamą sukurti nuotraukų stilistiką ir turint konkrečias komunikacijos žinučių užduotis, pradedama organizuoti fotosesija. Tam būtina parinkti geriausią fotografavimo laiką, šviesą, vietą, žmones. Fotografuojant natūralioje aplinkoje kartais reikia elementarių patvarkymų, o kolektyvą paruošti, kad atrodytų kaip kompanijos dalis, o ne pro šalį ėję ir užsukę prašalaičiai. Mažos smulkmenos, tačiau jomis nepasirūpinus iš anksto, net ir solidi kompanija gali pasirodyti labai kasdieniška ir neįdomi.
Kartais vienai socialinių tinklų komunikacijai sukurti reikia kelių fotosesijų, kurių metu pristatoma visa produkto gyvavimo grandinė – nuo pagaminimo iki galutinio vartotojo. Visos nuotraukos turi būti pateiktos viename stiliuje, kad auditorija jaustų tikrumą ir galėtų pasitikėti komunikacine žinute.

4. Fotografavimas

Visuomet svarbiausia užduotis nufotografuoti tai, ką reikia nufotografuoti. Tai reiškia, kad nuotraukos turi būti skirtos konkrečioms žinutėms pernešti ir jos negali būti atsitiktinės.
Nuo suderintos socialinių tinklų strategijos priklauso kas bus komunikuojama. Spektras gali būti labai platus –
kaip produktas sukuriamas, kokioje aplinkoje, koki žmonės prie jo sukūrimo prisideda, kaip jis pateikiamas klientui, kaip jį jis naudoja, kokias emocijas kelia, kokioje aplinkoje išryškėja jo išskirtinumai, kaip jį prižiūrėti ir panašiai.

 

5. Post-produkcija

Paskutinė, tačiau ne mažiau svarbi dalis – nuotraukų sutvarkymas, t.y. atrinkimas, kadravimas, retušavimas. Nepaisant to, kad fotografuojama kasdieninėje aplinkoje, dažniausiai socialiniuose tinkluose žmogaus akį patraukia šviesių, šiltų, pozityvių emocijų nuotrauka. Jas nuotraukoje galime sukurti ne tik pozityviu žmogaus portretu, tačiau nuotraukos skaistumu, šviesa, šiltais atspalviais.
Tai būtini žingsniai, norint paprastą istoriją paversti išskirtine.

D.U.K.

Ar mūsų kompanijai reikalinga komunikacija socialiniuose tinkluose?

Komunikacija socialiniuose tinkluose gali atvesti didelį srautą į svetainę, išplėsti žinomumą, pritraukti naujus klientus, partnerius, darbuotojus.

Kiek šis paslauga kainuoja?

Darbų kainos priklauso nuo darbų apimčių, t.y. įrašų dažnumo, turinio kūrimo, todėl paketo dydis paprastai sutariamas plačiau išdiskutavus paslaugų poreikį.

Kaip išmatuoti sukuriamą naudą?

Kiekvienas socialinis tinklas turi analitikos funkciją ir Jūs galite matyti pasiektą auditoriją, jos įsitraukimą, tačiau realiam rezultatui išmatuoti naudojami papildomi išoriniai įrankiai, pvz. Google Analytics ar kita.

Kodėl verslo komunikacijos priemonės, apie kurias visi kalba, pas mus neveikia?

Komunikacija socialiniuose tinkluose dažnai būna nesėkminga dėl neorginalaus ir nuododaus turinio viešinimo, neefektyvių reklaminių kompanijų organizavimo ir neįtraukimo į bendrą pardavimo kanalą.

Kokios informacijos reikia iš kompanijos, kad galėtumėte pradėti kurti komunikaciją?

Startuojame nuo detalios diskusijos apie Jūsų produktus/paslaugas, jų techninių savybių, kompanijos vertybių, sektoriaus mitų ir tendencijų. Vėliau pasiūlome komunikacijos planą, kurį suderinę išpildome.

SUNKU APSISPRĘSTI?