Reklaminės fotosesijos
turėtumėte pažymėti keletą akcentų:
1. Nuotraukos originalumas ir realumas
Kai sutinkame būti partneriais socialinių tinklų komunikacijos klausimais, viena iš esminių sąlygų, kad vizualų turinį kursime patys.
Dažnai klausiama – kam, juk tiek daug sukurta foto/video sesijų gamintojų, ypač prekybos sektoriaus kompanijos, tik imk, talpink ir spausk „Publish“. Tačiau viską pasako rezultatai ir konkretūs pavyzdžiai. Dažnai gamintojų vizualus turinys viešinamas Facebook, Instagram, Linkedin socialiniuose tinkluose neatitinka nei komunikuojamo laikmečio, nuotaikos, vietovės, nei bendros stilistikos.
Vizualas yra tarsi straipsnio antraštė ir jis arba patrauks skaitytojo dėmesį, arba paliks jį abejingu. Komunikacija, kurioje bus naudojamas vizualus turinys su atpažįstama aplinka, esamu laiku, jaučiama nuotaika bus 10 ar keliasdešimt kartų atraktyvesnis nei paremtas neasociatyvia nuotrauka.


2. Nuotraukos socialiniams tinklams stilistika
Prieš pradedant kurti socialiniams tinklams nuotraukas, būtina prieš tai įsivertinti įmonės stilių, vertybes ir norimą pritraukti auditoriją.
Geriausias būdas peržvelgti prekės ženklą, produktus, pakalbinti klientus, vadovus, partnerius ir užsirašyti keletą būdvardžių, kurie tik šauna į galvą apibūdinant kompaniją ir jos produktus, paslaugas. Pvz. nišinės srities mažmeninės prekybos kompanija galbūt bus apibūdinama kaip jaunatviška, energinga, subtili, o įmonė su paslaugomis statybų srityje – kaip patikima, reikli, solidi, metodiška. Tai padiktuoja ne tik organizuojamų fotosesijų stilių, bet ir komunikuojamo turinio socialiniuose tinkluose tekstų kūrimo stilistiką.
3. Pasiruošimas fotosesijai
Žinant reikiamą sukurti nuotraukų stilistiką ir turint konkrečias komunikacijos žinučių užduotis, pradedama organizuoti fotosesija. Tam būtina parinkti geriausią fotografavimo laiką, šviesą, vietą, žmones. Fotografuojant natūralioje aplinkoje kartais reikia elementarių patvarkymų, o kolektyvą paruošti, kad atrodytų kaip kompanijos dalis, o ne pro šalį ėję ir užsukę prašalaičiai. Mažos smulkmenos, tačiau jomis nepasirūpinus iš anksto, net ir solidi kompanija gali pasirodyti labai kasdieniška ir neįdomi.
Kartais vienai socialinių tinklų komunikacijai sukurti reikia kelių fotosesijų, kurių metu pristatoma visa produkto gyvavimo grandinė – nuo pagaminimo iki galutinio vartotojo. Visos nuotraukos turi būti pateiktos viename stiliuje, kad auditorija jaustų tikrumą ir galėtų pasitikėti komunikacine žinute.


4. Fotografavimas
Visuomet svarbiausia užduotis nufotografuoti tai, ką reikia nufotografuoti. Tai reiškia, kad nuotraukos turi būti skirtos konkrečioms žinutėms pernešti ir jos negali būti atsitiktinės.
Nuo suderintos socialinių tinklų strategijos priklauso kas bus komunikuojama. Spektras gali būti labai platus – kaip produktas sukuriamas, kokioje aplinkoje, koki žmonės prie jo sukūrimo prisideda, kaip jis pateikiamas klientui, kaip jį jis naudoja, kokias emocijas kelia, kokioje aplinkoje išryškėja jo išskirtinumai, kaip jį prižiūrėti ir panašiai.
5. Post-produkcija
Paskutinė, tačiau ne mažiau svarbi dalis – nuotraukų sutvarkymas, t.y. atrinkimas, kadravimas, retušavimas. Nepaisant to, kad fotografuojama kasdieninėje aplinkoje, dažniausiai socialiniuose tinkluose žmogaus akį patraukia šviesių, šiltų, pozityvių emocijų nuotrauka. Jas nuotraukoje galime sukurti ne tik pozityviu žmogaus portretu, tačiau nuotraukos skaistumu, šviesa, šiltais atspalviais.
Tai būtini žingsniai, norint paprastą istoriją paversti išskirtine.

Atlikti darbai
Dažniausiai užduodami klausimai
Liko neatsakytų klausimų? Maloniai padėsime – susisiekite su mumis!
Galima pradėti nuo nedidelio biudžeto, pavyzdžiui, 50–100 Eur. Parinkus geriausių rezultatų siekiančią reklamos kampaniją, biudžetą galima didinti priklausomai nuo to, kaip greitai ir kokio dydžio potencialių klientų srautą norite pritraukti.
Google AdWords reklamos kampanijose mokama už paspaudimus – apsilankymus jūsų internetinėje svetainėje. Reklamos paspaudimo kaina (CPC) priklauso nuo Jūsų reklamos sukūrimo kokybės, svetainės kokybės.
Preliminarią raktažodžio paspaudimo kainą galima rasti Google Ads paskyroje.
Pradžioje verta sukurti keletą kampanijų ir išbandyti skirtingas taktikas, o vėliau pasirinkti geriausią iš jų. Jeigu turite tikslą padidinti lankytojų skaičių skirtinguose svetainės puslapiuose, tuomet reikia sukurti atitinkamai daugiau reklaminių kampanijų.
Domina Reklaminės fotosesijos ar kita paslauga? Susisiekite su mumis!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus vel augue sed est ultrices tristique.
Savarankiškas e-marketingo auditas
Greitai ir efektyviai įsivertinkite naudojamų e-marketingo priemonių arsenalą
Kitos paslaugos
Mumis pasitiki daugiau nei 60 įmonių visoje Lietuvoje



























