Google adwords reklaminės kompanijos
Google AdWords – Kas tai?
Google AdWords, tai – priemonė, kurią naudojant galima pasiekti, kad interneto tinklapis būtų lengvai surandamas naudojantis Google paieška.
%
padeda padidinti žinomumą
%
padidina srautą
%
pritraukia potencialius klientus
Skaitmeninė rinkodara, tai priemonė visuma veikianti kaip tiksintis laikrodis ir jei kažkuris elementas neveikia, labai tikėtina, stoja visas mechanizmas.
Kada verta rinktis Google AdWords?
Norite, kad Jūsų svetainė būtų greitai ir patogiai pasiekiama įvedus raktinius žodžius naršyklėje? Turite lūkestį, kad potencialus klientas apie jūsų teikiamas paslaugas sužinos dar pirmame Google puslapyje? Užmojis tai įgyvendinti gali būti sudėtingas ar net neįmanomas, jei neturite efektyvių reklamų kūrimo patirties. Todėl, norint nešvaistyti veltui laiko eksperimentams, pravartu kreiptis į patyrusius specialistus.
Kodėl populiaru?
Google AdWords reklama dažnai į pagalbą pasitelkiama todėl, kad didžioji dalis potencialių klientų naudojasi būtent Google paieška. Įvesdami raktažodžius į paieškos laukelį jie dažnai kryptingai domisi, kokią prekę arba paslaugą įsigyti individualiu atveju arba jau turi konkretų tikslą tai įsigyti. Dažniausiai klientas aplanko keletą pasirinktų pirmame Google naršyklės puslapyje siūlomų puslapių.
Kas geriau – reklama AdWords ar soc. tinkluose?
Reklama Google AdWords ir socialiniuose tinkluose yra orientuota į skirtingas klientų grupes. Pirmuoju atveju jos tikslas – pasiekti aktyviai ieškančius detalesnės informacijos apie reikiamą prekę, paslaugą ar siekiančius ją įsigyti.
Antruoju atveju, pasitelkiant reklamą socialiniuose tinkluose, informacija yra nukreipiama į platesnį ratą žmonių, kuriame gali pasitaikyti tiek besidominčius prekės, paslaugos įsigijimu, tiek ir tuos, kurie niekada anksčiau apie tai nesvarstė.
Kaip įvertinti Google Ads kampanijos rezultatyvumą?
Pagrindinis rodiklis – jūsų svetainės lankomumo, susidomėjimo jūsų siūlomomis prekėmis, paslaugomis bei jų įsigijimo augimas. Jeigu reklama bus rodoma tikslinei auditorijai, gali būti, kad didelių pasikeitimų nesulauksite arba jie nebus vertingi.
Kur galiu stebėti rezultatus?
Google Ads platformoje, Google Analytics paskyroje jūs galite stebėti ne tik paspaudimų skaičių, bet ir svetainės lankytojo elgesį, praleistą laiką, atliktus veiksmus.
Kodėl reklaminės kampanijos kūrimui verta kreiptis į Agentūrą:
– pritaikys geriausią sukauptą patirtį;
– parinks tinkamus raktinius žodžius, teiginius, plėtinius, suformuos reikiamą auditoriją.
– sukurs įtraukiančius vizualus;
– sukurs Google Ads paskyrą;
– ištestuos keletą reklaminių kampanijų ir parinks pasiekiančią geriausių rezultatų;
– kiekvieną mėnesį pateiks duomenų, leidžiančių lyginti jūsų svetainės ir pagrindinių konkurentų rezultatus;
– koreguos reklamos kampaniją pagal iškeltus tikslus.
D.U.K.
Kokio reikia biudžeto norint išbandyti AdWords kampanijos veiksmingumą?
Galima pradėti nuo nedidelio biudžeto, pavyzdžiui, 50–100 Eur. Parinkus geriausių rezultatų siekiančią reklamos kampaniją, biudžetą galima didinti priklausomai nuo to, kaip greitai ir kokio dydžio potencialių klientų srautą norite pritraukti.
Google AdWords reklamos kampanijose mokama už paspaudimus – apsilankymus jūsų internetinėje svetainėje. Reklamos paspaudimo kaina (CPC) priklauso nuo Jūsų reklamos sukūrimo kokybės, svetainės kokybės.
Kaip sužinoti raktažodžio paspaudimo kainą?
Preliminarią raktažodžio paspaudimo kainą galima rasti Google Ads paskyroje.
Kiek AdWords kampanijų sukurti?
Pradžioje verta sukurti keletą kampanijų ir išbandyti skirtingas taktikas, o vėliau pasirinkti geriausią iš jų. Jeigu turite tikslą padidinti lankytojų skaičių skirtinguose svetainės puslapiuose, tuomet reikia sukurti atitinkamai daugiau reklaminių kampanijų.