Patarimas

Šiandieninė įmonių komunikacija socialiniuose tinkluose

Socialinė medija šiandien yra kasdienis įrankis ne tik vartotojams, bet ir įmonėms, kurios rūpinasi savo įvaizdžiu bei žengia į priekį su mus supančiomis technologijomis. Strategijų ir patarimų, kaip vertėtų kurti ir dalintis sukurtu turiniu yra daug, tačiau toli gražu ne kiekvienam socialinių tinklų administravimo specialistui pavyksta pasiekti iškeltus tikslus, sudominti auditoriją bei kurti turinį, kuris būtų vertingas ne tik pačiai įmonei, bet ir vartotojui. Netikslingi ir nepamatuoti įmonių atstovų bandymai komunikuoti socialiniuose tinkluose dažniausiai baigiasi veltui iššvaistytu laiku ir prarastu dėmesiu, tad nenuostabu, jog tokia komunikacija ilgai netrunka. Tad kaip kurti įdomų ir patrauklų turinį, dažnai ir lieka neišspręstu rebusu.

Komunikacijos strategijos kūrimas ir vystymas

Jeigu įmonės tikslas – plėsti klientų ratą ir būti matoma, komunikacija socialiniuose tinkluose (ne tik „Facebook“ administravimas ar reklama jame) šiandien yra būtina. Tačiau, kuriant komunikacijos strategiją, reikia matyti visumą, mokėti skirti pranešimų tipus ir jais varijuoti. Dažnai įmonės daro klaidą, bandydamos besąlygiškai parduoti siūlomas prekes ar paslaugas. Deja, tokia strategija yra pražūtinga, nes tiesioginiai pardavimai socialiniuose tinkluose beveik niekada neatneša ilgalaikės naudos, o pasikartojanti informacija mažina sekėjų susidomėjimą įmone bei jos veikla. Vis daugiau verslų supranta, jog socialiniai tinklai – tai visų pirma verslo vertybių, kultūros, požiūrio ir pasitikėjimo perteikimo vieta. Su tiksline auditorija neužmezgus ryšio, perteikti informaciją ir sudominti yra sudėtinga. Ryšio kūrimas socialinių tinklų pagalba yra ilgalaikis darbas, padedantis siekti ilgalaikių įmonės tikslų.

Nuo ko pradėti?

Visų pirma, efektyvi verslo komunikacija yra paremta savęs ir savo tikslų suvokimu. Juk kaip įmonę gali suprasti kiti, jei ji pati negali savęs identifikuoti? Taigi, kartu su savo komunikacijos komanda atlikite namų darbus: išgryninkite savo verslo vertybes, išanalizuokite savo veiklą per vertybinę skalę, stebėkite konkurentų vykdomą komunikaciją ir pagalvokite, kaip galėtumėte išsiskirti. Socialiniuose tinkluose galime rasti daug panašios, nenaudingos informacijos, todėl unikalus turinys visuomet padės sulaukti daugiau dėmesio. Verta pasidomėti socialinių tinklų planavimo ir valdymo įrankiais, kurie padės lengviau planuoti bei analizuoti rezultatus. Praeities veiksmų analizė ir supratimas, kas veikia, o kas ne, yra ypač svarbūs, gerinant skelbiamo turinio kokybę bei suvokiant savo auditorijos poreikius.

(Jaukus ADATYTĖ rudens sezono kolekcijos pristatymas atskleidžiantis gaminių subtilumą).

Išskirtinis turinys – raktas į sėkmę

Kas yra unikalus turinys, kiekvienas supranta skirtingai. Be įmonės istorijos, tai gali būti reklaminės fotosesijos (produktų, paslaugų, kolekcijų ir t.t.), pristatomieji video filmai, edukaciniai pristatymai, socialiniai projektai. Šios priemonės daro teigiamą įtaką įmonės įvaizdžio kūrimui ir žinomumui.  Vartotojui šiandien yra įdomus ne tik pats produktas, bet ir tai, kas stovi už jo – įmonės darbo etika, gamybos ar logistikos procesai, verslo santykių kūrimas bei tai, kas paprastam vartotojui nėra matoma ir žinoma. Tikėjimas produktu ne tik sustiprina vartotojo ryšį su įmone, bet dažnai tampa  lemiamu faktoriumi tarp pasirinkimo pirkti ar nepirkti.

(UAB Inovatyvi statyba santvarų gamybos proceso pristatymas, kuriame atskleidžiamas gamybos procesas, išryškinami produkcijos pranašumai)

Tad būkite kūrybingi, kurkite turinį, kuris jums patiems būtų įdomus, iškelkite ne produkto privalumus, o teikiamą naudą vartotojui, o socialiniai tinklai tikrai padės jums perteikti norimą žinutę. Šiandien tikslinga verslo komunikacija ir socialinių tinklų administravimas yra įrankiai, kurių pažabojimas ir tikslus valdymas atneša neįtikėtinai gerų rezultatų per ganėtinai trumpą laiką. Todėl komunikuokite šiuolaikiškai, nesudarydami kliūčių plėsti ir auginti savo verslą, pasiekti naujas auditorijas, nes verslas dar niekada nebuvo toks lankstus, kaip šiandien.

Pardavimų internete proceso etapai

Kaip sukurti kokybišką nuotrauką verslo komunikacijai

10 patarimų – kaip sukurti video filmą apie savo produktą

Pardavimų tunelio sukūrimas ir valdymas

Verslo komunikacija - Jos svarba šiuolaikiniam verslui

Kiti patarimai

Verslo komunikacija - Jos svarba šiuolaikiniam verslui

Koks skirtumas tarp greitai augančio verslo ir lėtai? Dažnu atveju, tai marketingas ir komunikacija Šiandien, informacijos pertekliaus amžiuje, būti atpažintiems rinkoje yra sunkiau nei bet kada anksčiau.…
Skaityti patarimą

Pardavimų tunelio sukūrimas ir valdymas

PARDAVIMŲ KANALAS – KAM JIS? Labai dažnai tenka susitikti su pasakymu – investavome į svetainę krūvą pingų, bet iš jos nieko gero? Arba – pasamdėme žmogų administruoti…
Skaityti patarimą

10 patarimų – kaip sukurti video filmą apie savo produktą

Vaizdinis turinys šiandien yra kaip niekad aktualus. Ir ne tiek svarbu, ar jūs jį viešinate asmeniniams poreikiams, siekdami parduoti produktą, ar pristatote paslaugą. Suprantama, kad vaizdine informacija…
Skaityti patarimą

Kaip sukurti kokybišką nuotrauką verslo komunikacijai

Verslui šiandien komunikacija yra svarbi kaip niekad anksčiau. Gera ir išvystyta verslo komunikacija su klientais, darbuotojais, tiekėjais, partneriais ir ne tik, kuria teigiamą kompanijos įvaizdį, reputaciją ir…
Skaityti patarimą

Pardavimų internete proceso etapai

Natūralu, kad bet kokio verslo tikslas yra parduoti prekę ar paslaugą. Kiekvienos įmonės tikslas – turėti pelną, o pelnas yra neįmanomas be pardavimų. Vis tik, neretai įmonės…
Skaityti patarimą