TOMAS
RAZAUSKAS
Norime pasidalinti savo patirtimi dirbant su labai skirtingo profilio kompanijomis. Komunikaciją kuriam įmonėms dirbančioms nuo laisvalaikio iki pramonės sektorių, dalis jų orientuojasi į galutinį vartotoją (B2C), kitiems svarbiausia pasiekti naują verslo partnerį (B2B).
Kiekvienai įmonei reikalinga individuali verslo komunikacija, tačiau bendrais pastebėjimais dalinamės čia.
Verslo komunikacija
KOKS SKIRTUMAS TARP GREITAI AUGANČIO VERSLO IR LĖTAI?DAŽNU ATVEJU, TAI MARKETINGAS IR KOMUNIKACIJAŠiandien, informacijos pertekliaus amžiuje, būti atpažintiems rinkoje yra sunkiau nei bet kada anksčiau. Todėl pamatuoti reklaminiai ir pardaviminiai veiksmai taip pat...
Pardavimų tunelio sukūrimas ir valdymas
PARDAVIMŲ KANALAS – KAM JIS? Labai dažnai tenka susitikti su pasakymu – investavome į svetainę krūvą pingų, bet iš jos nieko gero?Arba – pasamdėme žmogų administruoti socialinius tinklus, bet nepajutome jokios naudos. SEO vystė garsi agentūra, bet visas rezultatas –...
10 patarimų, kaip sukurti video filmą apie savo produktą
Vaizdinis turinys šiandien yra kaip niekad aktualus. Ir ne tiek svarbu, ar jūs jį viešinate asmeniniams poreikiams, siekdami parduoti produktą, ar pristatote paslaugą. Suprantama, kad vaizdine informacija siekiame sudominti, edukuoti, sukelti emociją ar perteikti tam...
10 principų – kaip sukurti kokybišką nuotrauką verslo komunikacijai
Verslui šiandien komunikacija yra svarbi kaip niekad anksčiau. Gera ir išvystyta verslo komunikacija su klientais, darbuotojais, tiekėjais, partneriais ir ne tik, kuria teigiamą kompanijos įvaizdį, reputaciją ir prisideda prie verslo sėkmės. Vis dėlto, bėgant laikui,...
Šiandieninė įmonių komunikacija socialiniuose tinkluose
Socialinė medija šiandien yra kasdienis įrankis ne tik vartotojams, bet ir įmonėms, kurios rūpinasi savo įvaizdžiu bei žengia į priekį su mus supančiomis technologijomis. Strategijų ir patarimų, kaip vertėtų kurti ir dalintis sukurtu turiniu yra daug, tačiau toli...
Pardavimų internete proceso etapai
Natūralu, kad bet kokio verslo tikslas yra parduoti prekę ar paslaugą. Kiekvienos įmonės tikslas - turėti pelną, o pelnas yra neįmanomas be pardavimų. Vis tik, neretai įmonės ir jų pardavimų vadovai daro klaidą pernelyg susikoncentruodami į vieną veiksmą – pardavimą....