TOMAS
RAZAUSKAS

Straipsnių kategorijos:

Norime pasidalinti savo patirtimi dirbant su labai skirtingo profilio kompanijomis. Komunikaciją kuriam įmonėms dirbančioms nuo laisvalaikio iki pramonės sektorių, dalis jų orientuojasi į galutinį vartotoją (B2C), kitiems svarbiausia pasiekti naują verslo partnerį (B2B).

Kiekvienai įmonei reikalinga individuali verslo komunikacija, tačiau bendrais pastebėjimais dalinamės čia.

Verslo komunikacija

Verslo komunikacija

KOKS SKIRTUMAS TARP GREITAI AUGANČIO VERSLO IR LĖTAI?DAŽNU ATVEJU, TAI MARKETINGAS IR KOMUNIKACIJAŠiandien, informacijos pertekliaus amžiuje, būti atpažintiems rinkoje yra sunkiau nei bet kada anksčiau. Todėl pamatuoti reklaminiai ir pardaviminiai veiksmai taip pat...

read more
Pardavimų tunelio sukūrimas ir valdymas

Pardavimų tunelio sukūrimas ir valdymas

PARDAVIMŲ KANALAS – KAM JIS? Labai dažnai tenka susitikti su pasakymu – investavome į svetainę krūvą pingų, bet iš jos nieko gero?Arba – pasamdėme žmogų administruoti socialinius tinklus, bet nepajutome jokios naudos. SEO vystė garsi agentūra, bet visas rezultatas –...

read more
10 patarimų, kaip sukurti video filmą apie savo produktą

10 patarimų, kaip sukurti video filmą apie savo produktą

Vaizdinis turinys šiandien yra kaip niekad aktualus. Ir ne tiek svarbu, ar jūs jį viešinate asmeniniams poreikiams, siekdami parduoti produktą, ar pristatote paslaugą. Suprantama, kad vaizdine informacija siekiame sudominti, edukuoti, sukelti emociją ar perteikti tam...

read more
Šiandieninė įmonių komunikacija socialiniuose tinkluose

Šiandieninė įmonių komunikacija socialiniuose tinkluose

Socialinė medija šiandien yra kasdienis įrankis ne tik vartotojams, bet ir įmonėms, kurios rūpinasi savo įvaizdžiu bei žengia į priekį su mus supančiomis technologijomis. Strategijų ir patarimų, kaip vertėtų kurti ir dalintis sukurtu turiniu yra daug, tačiau toli...

read more
Pardavimų internete proceso etapai

Pardavimų internete proceso etapai

Natūralu, kad bet kokio verslo tikslas yra parduoti prekę ar paslaugą. Kiekvienos įmonės tikslas - turėti pelną, o pelnas yra neįmanomas be pardavimų. Vis tik, neretai įmonės ir jų pardavimų vadovai daro klaidą pernelyg susikoncentruodami į vieną veiksmą – pardavimą....

read more