Pardavimų tunelio sukūrimas ir valdymas

Patarimai

PARDAVIMŲ KANALAS – KAM JIS?

Labai dažnai tenka susitikti su pasakymu – investavome į svetainę krūvą pingų, bet iš jos nieko gero?
Arba – pasamdėme žmogų administruoti socialinius tinklus, bet nepajutome jokios naudos. SEO vystė garsi agentūra, bet visas rezultatas – išleisti pinigai.
Taip, mes tokių pasisakymų esame girdėję daug. Dažniausiai visi mūsų klientai turėjo vienokių ar kitokių blogų patirčių. Tačiau čia panašiai kaip su automobilio remontu – vienas meistras sako, kad automobilis lėtai važiuoja dėl silpno variklio, kitas – dėl prastų padangų, trečias (labiausiai savimi pasitikintis) dėl baimės spaust.

86% padeda padidinti žinomumą
78% padidina srautą
67% pritraukia potencialius klientus

Skaitmeninė rinkodara, tai priemonė visuma veikianti kaip tiksintis laikrodis ir jei kažkuris elementas neveikia, labai tikėtina, stoja visas mechanizmas.

JEI NETURĖSITE KOKYBIŠKAI SUKURTOS IR STRUKTŪRIZUOTOS SVETAINĖS,
negalėsite vystyti pardavimo grandinės.

JEI NETURĖSITE IŠVYSTYTŲ IŠORINĖS KOMUNIKACIJOS KANALŲ (SOCIALINIŲ TINKLŲ, PRISITATYTŲ IŠORINIUOSE PORTALUOSE),
apie Jus niekas nežinos ir Jūsų neras.

JEI SUŽINOJĘ APIE JUS IŠORINIUOSE KANALUOSE,
susidomės ir apsilankys Jūsų svetainėje, Jus pamirš be išvystyto email marketingo grandinės.

JEI POTENCIALUS JŪSŲ KLIENTAS PRIVESTAS PRIE PAKLAUSIMO GAUS SILPNAI PARUOŠTĄ PASIŪLYMŲ,
greičiausiai jis nuo Jūsų nusisuks.

IR JEI VISOS GRANDYS SUDIRBS GERAI –
Jūs turėsite pardavimą.

Tačiau, jei norite, kad šis klientas sugrįžtų, Jus rekomenduotų kitiems – Jūs turėsite nuolat išoriniais kanalais rodyti savo profesinius pasiekimus ir profesionalumą, kad klientas matytų nuolatinį patvirtinimą apie jo geriausią pasirinkimą.
Stabilūs pardavimai, tai išvystytos ir sujungtos visos šio paradvimų kanalo grandys.

PARDAVIMŲ KANALAI:

Šiandieninė įmonių komunikacija socialiniuose tinkluose

Šiandieninė įmonių komunikacija socialiniuose tinkluose

Socialinė medija šiandien yra kasdienis įrankis ne tik vartotojams, bet ir įmonėms, kurios rūpinasi savo įvaizdžiu bei žengia į priekį su mus supančiomis technologijomis. Strategijų ir patarimų, kaip vertėtų kurti ir dalintis sukurtu turiniu yra daug, tačiau toli...

read more
Pardavimų internete proceso etapai

Pardavimų internete proceso etapai

Natūralu, kad bet kokio verslo tikslas yra parduoti prekę ar paslaugą. Kiekvienos įmonės tikslas - turėti pelną, o pelnas yra neįmanomas be pardavimų. Vis tik, neretai įmonės ir jų pardavimų vadovai daro klaidą pernelyg susikoncentruodami į vieną veiksmą – pardavimą....

read more