1 min auditas
Ar svetainė pateikiama atnaujinama informacija?
Ar svetainėje paprasta naudotis mobiliuoju telefonu?
Ar svetainėje pateikiama informacija apie produktų praktinį panaudojimą?
Ar siunčiama aktuali ir naujausia informacija apie produktus susidomėjusiam klientui?
Ar rūpinamasi, kad atvestas į svetainę klientas būtų informuojamas apie produktų privalumus ir panaudojimo galimybes tam tikrais laiko intervalais?
Ar galima užsisakyti paslaugas/prekes online būdu?
Ar renkama ir viešinama patirtis apie įmonės įgyvendintus projektus/atliktus darbus?
Ar atskleidžiamos įmonės vertybės įgyvendinant ir pristatant socialinius projektus?
Ar renkamos ir viešinamos klientų/partnerių atsiliepimai ir rekomendacijos?
Ar svetainės sutvarkytas vidinis seo ir gerai randama google paieškos sistemų?
Ar kuriamas išronis svetainės SEO ir siekiama, kad svetainė būtų keliama google paieškoje?
Ar viešinama informacija apie įmonės ekspertiškumą išoriniuose komunikacijos kanaluose?
Ar organizuojama reklama pagal raktinius žodžius google paieškoje?
Ar organizuojama reklama išoriniuose susijusiuose portaluose?
Ar pristatoma įmonės produktai populiariausiuose paieškų portaluose, pvz. skelbimų?
Ar atskleidžiamos įmonės vertybės soc.tinkluose, skelbiami aktualūs įrašai ir auginama auditorija?
Ar sukurta įmonės paskyra Linkedin tinkle, ar įmonės darbuotojai reprezentuoja įmonę?
Ar viešinami įmonės pristatomieji, edukaciniai filmai Youtube kanale?
Ar pasiekiama auditorija Instagram tinkle?
Ar vertinamas svetainės srauto pasiskirstymas, analizuojami e-marketingo pokyčiai?
iki 5 balų

Jūsų reprezentuodami įmonę pasiekiate artimų žmonių ratą ir daugiausia pardavimai remiasi “lūpos iš lūpų” rekomendacijomis

nuo 6 - 15 balų

Jūs pakankamai aktyviai pristatote įmonę ir didinate išorinį žinomumą pasiekdami naujus klientus

nuo 16-20 balų

Jūs aktyviai ir įvairiapusei pristatote įmonę pasiekdami atskiras tikslines auditorijas. Didinate ne tik žinomumą, bet ir pasitikėjimą Jūsų produktais, todėl nauji klientai Jus pasiekia dažnai.

Nepriklausomai nuo surinktų balų skaičiaus, mes džiaugiamės, kad vertinate savo taikomų priemonių apimtis.
Savianalizė yra pirmas žingsnis, nuo kurio Jūs galite pradėti planingai plėsti e-marketingo priemones ir efektyviai prisidėti prie verslo augimo.
Žinoma, tai yra preliminarus vertinimas ir kiekvienos priemonės išnaudojimo galimybės plačios, kartais tam reikia specifinių žinių ir patirties, tačiau ko negalėsi įgyvendinti patys, visuomet galite kreiptis pagalbos į mus:

Tomas
+370-682-29 200
info@mediamap.lt